Øslandscup


Arrangør: Barn

Tid


Beskrivelse

Østlandscup på Oslo Klatresenter, lørdag 13. juni

Østlandscup er en uformell konkurranse i topptau og led for barn og ungdom mellom 9 og 18 år (led-delen er kun tre ruter). Det viktige er å få prøvd seg, møtt klatrere fra hele Østlandet, og kjent litt på konkurransefølelsen uten at det skal være farlig alvorlig.

Klassene er delt etter fødselsår:

  • U9 (2020, 2019, 2018)
  • U12 (2017, 2016, 2015)
  • U15 (2014, 2013, 2012)
  • U17 (2011, 2010)
  • U19 (2009, 2008)
  • U12 og U19 para

Dagen er delt i to puljer:

Pulje 1 (U9, U12, U15): registrering og oppvarming fra kl. 10.00, klatring 11.00 til 13.30, premieutdeling 14.00.

Pulje 2 (U17, U19): registrering og oppvarming fra kl. 13.00, klatring 14.00 til 16.30, premieutdeling 17.00.

Det koster 200 kr + inngang på klatresenteret. Påmeldingsfrist er fredag 12. juni kl. 16.00.

Jeg (Jonatan) kommer til å være der på vegne av ØRKK. Så hvis det er noen som er litt nervøse, eller bare vil ha et kjent ansikt å klatre i nærheten av, så finn meg. Si fra hvis flere drar, så kan vi se om vi får til samkjøring.

Påmelding på Isonen: https://isonen.no/event/cmpb7ifnt01u7ce01jl2wcou4/


Kommentarer

Du må logge inn for å poste i veggen.