Øslandscup
Arrangør:
Barn
Tid
Beskrivelse
Østlandscup på Oslo Klatresenter, lørdag 13. juni
Østlandscup er en uformell konkurranse i topptau og led for barn og ungdom mellom 9 og 18 år (led-delen er kun tre ruter). Det viktige er å få prøvd seg, møtt klatrere fra hele Østlandet, og kjent litt på konkurransefølelsen uten at det skal være farlig alvorlig.
Klassene er delt etter fødselsår:
- U9 (2020, 2019, 2018)
- U12 (2017, 2016, 2015)
- U15 (2014, 2013, 2012)
- U17 (2011, 2010)
- U19 (2009, 2008)
- U12 og U19 para
Dagen er delt i to puljer:
Pulje 1 (U9, U12, U15): registrering og oppvarming fra kl. 10.00, klatring 11.00 til 13.30, premieutdeling 14.00.
Pulje 2 (U17, U19): registrering og oppvarming fra kl. 13.00, klatring 14.00 til 16.30, premieutdeling 17.00.
Det koster 200 kr + inngang på klatresenteret. Påmeldingsfrist er fredag 12. juni kl. 16.00.
Jeg (Jonatan) kommer til å være der på vegne av ØRKK. Så hvis det er noen som er litt nervøse, eller bare vil ha et kjent ansikt å klatre i nærheten av, så finn meg. Si fra hvis flere drar, så kan vi se om vi får til samkjøring.
Påmelding på Isonen: https://isonen.no/event/cmpb7ifnt01u7ce01jl2wcou4/
Kommentarer
Du må logge inn for å poste i veggen.